مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان گفت:

در ادامه عظیمی افزود: با توجه به نیاز شدید بازارهای داخلی و علی الخصوص بازارهای صادراتی به میلگردهای سایز 10 ، 12 ، کارشناسان و مدیریت مجموعه را بر آن شدند که  با عزم جدی، پشتكار و هماهنگی لازم بین بخشی ، با اصلاح فرآیندها و بازنگری در طراحی کالیبرها و غلتک ها ، زمان توقفات را كاهش داده و  ركورد بالاتر از ظرفیت اسمي تولید میلگرد آجدار سایز 12 را به ثبت برسانیم.

وی با بیان اینكه ظرفیت كلی و اسمی تولید شرکت فولاد آذربایجان 550 هزارتن میلگرد در سال است تصریح كرد: محصولات این كارخانه تاكنون همسو با سیاست ها و راهبردهای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت ملی فولاد ایران تولید شده و نخستین اولویت تولید ما محصول بادوام و با كیفیت می باشد.

مدیر عامل شركت فولاد آذربایجان این موفقیت را آغازی برای این مجموعه تولیدی عنوان و ابراز امیدواری كرد . با توان، تلاش و انگیزه بیشتر بتوانیم طي یك برنامه زمان بندي باز هم شاهد ركوردشكنی در تولید میلگرد  سایز 10 و سایر مقاطع سبک فولادی باشیم و با تداوم مسیر امروز و تولید محصول با كیفیت، برند فولاد آذربایجان را  جهانی كنیم.

عظیمی خاطرنشان كرد: شركت فولاد آذربایجان ( برند فولاد آذربایجان ) هم اكنون تولید كننده برترین نوع میلگرد آج 400  ( گرید A3 ) در سایزهای 10 الی 32 در شمال غرب کشور بوده و میلگرد آج 500 ( گرید A4 )نیز با سفارش مشتری تولید می شود.  كه علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، محصولات خود را به كشورهای همسایه نیز صادر می كند و از  برنامه آتی این مجموعه نیز تولید میلگرد آجدار سایز 8 می باشد.

keyboard_arrow_up