پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران

 

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

خداوند منان را سپاسگذاريم که در سايه الطاف بيکرانش فرصت تجربه سال جديد ديگري را بر ما ارزاني داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسير آينده بگذاريم.

فرا رسيدن سال نو هميشه نويد بخش افکار، کردار و تصميم هاي نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبيعت همواره يادآور تحول به مراحل نيکوتر و برتر است.

شرکت ملی فولاد ايران سال 1401 را در حالی پشت سر گذاشت، که با وجود همه سختی ها و تنگناها توانست با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهديدها را به فرصت تبديل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز خود گام بردارد و اميدوار است به فضل الهی و با همت خود در سال جديد برگ های زرين ديگری بر كتاب پر افتخار صنعت فولاد كشور عزیزمان ایران بيافزايد.

نامگذاری سال جدید ازسوی مقام معظم رهبری بنام “مهار تورم و رشد تولید فرصتی دوباره خواهد بود تا با سرلوحه قراردادن این نام؛ همه تلاش ها و جدیت خود را برای تحقق آرمان هایمان در شرکت ملی فولاد ایران و عرصه صنعت معدن و فولاد بکار گیریم تا سالی متفاوت تر از گذشته را آغاز کرده باشیم.

با عنایت به همزمانی تحویل سال نو با آغاز ماه مبارک رمضان، افتخار دارد بدينوسيله از تلاش، همدلی و همراهی يکايک همکاران محترم که سرمايه اصلی  شركت محسوب می شوند، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احديت برای شما عزيزان و خانواده محترمتان فردايی روشن، بهروزی و توفيق روز افزون و استفاده از فضائل ماه مبارک را آرزو نمايم.

 

 

keyboard_arrow_up