برگزاری نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران و انجمن فولاد آذربایجان

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه شرکت ملی فولاد ایران و انجمن فولاد آذربایجان با حضور صابر پرنیان رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی و نوید نواده اباذر، رییس انجمن فولاد آذربایجان و سولماز ادریسی،مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران در سالن آمفی تئاتر هتل گسترش به میزبانی گروه صنعتی پارس ساختار برگزار شد.

رییس انجمن فولاد آذربایجان در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی ها جایگاه ویژه و نقش خطیری در راستای تبیین اهمیت رونق تولید و اقتصاد کشور و توجه ویژه به صنعت فولاد در کشور دارند و در این راستا لازم است تا اقدامات و موفقیت های بزرگ کشورمان در این میدان را به مردم تبیین کنند. رییس انجمن فولاد آذربایجان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اصلی ترین حلقه ارتباطی در حوزه صنعت روابط عمومی ها بوده که با توزیع عادلانه اطلاعات و‌روشنگری افکار عمومی در راستای توسعه گام های درخشانی برمیدارند. اباذر با اشاره به کسب رتبه نخست اشتغالزایی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۰ ابراز کرد: تعداد شرکت های فولادی بخش خصوصی حاضر در استان نشان از رابطه مستقیم اشتغال و سرمایه گذاری شرکت های فولادی داشته و به نوعی این موضوع قدرت اشتغال زایی صنعت فولاد را نمایان می کند.

رییس انجمن فولاد آذربایجان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “رشد تولید، مهار تورم”  نامگذاری شده، روابط عمومی ها بتوانند همچون گذشته با استفاده از تجربیات ارزشمند خویش در تبیین و تشریح دستاوردها اهتمام ورزیده و به سمت موفقیت حرکت کنند. صابر پرنیان، رییس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اظهار کرد: وظیفه سنگینی بر دوش شما عزیزان فعال در حوزه روابط عمومی بوده که امیدواریم همواره در این راه سخت به سمت موفقیت ها حرکت کنید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که ۲.۵ درصد آب کشور در بخش تولید مصرف می شود، افزود: اگر مطالعه کنیم متوجه می شویم که حداقل ۱۰ درصد آب در کشورهای پیشرفته در بخش صنعت مصرف می شود که با این تفاسیر ما فاصله زیادی با این موضوع داریم بنا بر این به بهانه تامین آب و انرژی نباید در استان فولاد هراسی ایجاد کنیم. پرنیان با بیان این که روابط عمومی ویترین یک مجموعه است، تاکید کرد: کار روابط عمومی یک کار فکری و نرم افزاری است بنا بر این روابط عمومی با احصای ظرفیت ها و نقاط ضعف در قالب گزارش های تحلیلی و پیش بینی می تواند تاثیر مهمی در عملکرد مطلوب تیم مدیرتی داشته باشد. سولماز ادریسی، مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران نیز در این نشست با تبیین ماموریت های شرکت متبوعش، اظهار کرد: دبیرخانه ستاد زنجیره فولاد کشور در شرکت ملی فولاد ایران استقرار یافته و ظرفیت خوبی برای همکاری های مشترک بین این ستاد و انجمن فولاد آذربایجان فراهم است. وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمانی، ادامه داد: روابط عمومی ها سالهاست جایگاه سنتی خود را با فضای جدید و مدرنی عوض کرده اند و شرکت ملی فولاد ایران نیز در تلاش است تا پا به پای علم نوین روابط عمومی در تبیین دستاوردهای صنعت فولاد نقش ایفا کند

در این نشست مدیران روابط عمومی حاضر به معرفی شرکت های متبوع خود و بیان دیدگاه ها در راستای توسعه همکاری ها و ارایه تجربیات جدید پرداختند. گفتنی است نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت فولاد ایران با حضور مدیران روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، فولاد آذربایجان، فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری، مجتمع فولاد میانه، فولاد شادگان، فولاد غدیر نی ریز، پارس فولاد سبزوار، احیاء استیل فولاد بافت، مجتمع فولاد قائنات، صنایع فولاد کردستان، شرکت فولاد ماهان تبریز، فولاد ارس، مجتمع فولاد ظفر بناب و… به میزبانی مدیریت ارتباطات و رسانه ای گروه صنعتی پارس ساختار در آستانه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد.

keyboard_arrow_up