ثبت چهار رکورد تولید در فولاد سبزوار

مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار از کسب چهار رکورد تولید در فروردین و اردیبهشت 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس فولاد سبزوار، شهرام سلطانی در این باره اظهار کرد: ثبت رکورد تولید روزانه 2825 تن آهن اسفنجی در روز با میانگین ریت تولید روزانه 7/117 تن بر ساعت در 11 فروردین 1402 و ارتقاء 2/13 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی کارخانه یکی از این رکوردها می باشد.

وی افزود: ثبت رکورد تولید روزانه 2856 تن آهن اسفنجی در روز با میانگین ریت تولید روزانه 119 تن بر ساعت در 25 فروردین 1402 و ارتقاء 4/14 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی کارخانه دومین رکوردی است که توسط پرسنل این شرکت ثبت شد.

سلطانی ادامه داد: ثبت رکورد ماهیانه تولید 83406 تن آهن اسفنجی در فروردین 1402 و ارتقاء رکورد قبلی به میزان 91 تن از دیگر افتخاراتی است که در سال «مهار تورم و رشد تولید» به آن دست یافتیم.

مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار ثبت رکورد جدید تولید دوماهانه در فروردین و اردیبهشت 1402 به میزان ۱۶۵۴۴۶ تن آهن اسفنجی و ارتقاء 5931 تن معادل 7/3 درصد نسبت به رکورد قبلی را چهارمین رکورد این شرکت اعلام کرد.

وی اظهار داشت: رکوردهای به دست آمده در شرکت پارس فولاد سبزوار از انگیزه و مسئولیت پذیری و تبلور همکاری و کار تیمی پرسنل در کنار بلوغ تصمیمات مدیریتی منجر به ثبت موفقیت های تاریخی برای این شرکت گردیده، همچنین در سالی که از طرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مهارتورم و رشد تولید مزین شده، مدیران و پرسنل این واحد بزرگ تولیدی کشور، به ندای معظم له لبیک گفته و در تحقق منویات ایشان تمام تلاش خود را به کار گمارده و این امر خود بیانگر تحقق شعار “ما می توانیم” با وجود تمام محدودیت های ناخواسته در عرصه صنعت است.

keyboard_arrow_up