مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان خبر داد:

رشد36 درصدی تولید و 69 درصدی درآمد، طی هشت ماه گذشته

مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان در بیان عملکرد این شرکت در 8 ماه گذشته سال 1402 نسبت به مدت مشابه درسال 1401خبر از رشد 36 درصدی تولید و 69 درصدی درآمد داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آذربایجان، میکائیل عظیمی با اعلام مطلب فوق اظهارداشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش تولید و فروش بیشتر، اقدامات لازم برای تامین مواد اولیه و بازارهای جدید بعمل آمده که درنتیجه این تحرکات موفق شدیم نسبت به مدت 8 ماه گذشته درسال 1401دستاوردهای چشمگیری بدست آوریم .

وی با اعلام مقایسه ای آمارها خاطرنشان ساخت: در 8 ماه سال 1401میزان تولید این شرکت بالغ بر 239 هزارتن و 733 کیلو بوده است که این عدد در 8 ماه سال جاری، به 259 هزارتن و 314 کیلو افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان درخصوص میزان فروش و درآمد این شرکت نیز با اعلام آمارهایی دراین خصوص افزود: درآمد کل این شرکت در مدت مشابه سال 1401 بالغ بر 13هزار میلیارد ریال بوده است که این عدد در 8 ماه امسال با یک رشد 69 درصدی به 21 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی همچنین گفت: همه تلاش های مدیریتی را برای رونق تولید و افزایش درآمد بکار گرفته ایم تا بتوانیم به شعار سال امسال جامه عمل بپوشانیم و ان‌شاالله درپایان امسال رکوردهای چشمگیری را برای اطلاع عموم منتشرکنیم تا دل همشهریان عزیزمان شاد شود.

keyboard_arrow_up