بازدید مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران از پروژه فولاد سازی مجتمع فولاد میانه

مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران و هیات همراه از قسمت های مختلف پروژه فولادسازی مجتمع فولاد میانه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد میانه، در این بازدید که جمعی از مدیران شرکت ملی فولاد ایران و هیات اجرایی این مجتمع، محمد آقاجانلو را همراهی می‌کردند ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف پروژه از جمله ریخته گری و ذوب، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی این واحدها طبق برنامه زمان بندی تهیه شده قرار گرفتند.
بنا به این گزارش بهروز رادفر، سرپرست مجتمع فولاد میانه در جریان این بازدید، اقدامات صورت گرفته برای انجام اولین قوس آزمایشی در آینده نزدیک و تامین برق بالا دست واحد آبرسانی و واحد پشتیبانی کننده کوره قوس را تشریح کرد.
در ادامه این بازدید با حضور محمد آقاجانلو و مدیران مجتمع فولاد میانه، مشاور و پیمانکاران ،روند اجرایی اقدامات انجام شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بهروز رادفر گزارشی از وضعیت فعلی پروژه ارائه نمود.
مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران در این جلسه، ضمن ابراز رضایت از پیشرفت قابل محسوس پروژه با تاکید بر رفع موانع موجود از کلیه ارکان پروژه تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که با همت و جدیت، این روند تا پایان راه اندازی ادامه داشته و بر اجرای هر چه سریعتر اقدامات برای انجام اولین قوس الکتریکی در دهه فجر امسال تاکید کرد.
شایان ذکر است واحد فولاد سازی مجتمع فولاد میانه با پیشرفت بیش از ۸۲ درصد در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

keyboard_arrow_up