مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران:

مهندسی علمی روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران جهت گذر از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی مدرن، متناسب با نیازهای شرکت 

مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران گفت: گذر از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی به‌روز و علمی و مهندسی و شکل گیری یک روابط عمومی علمی متناسب با نیازهای این شرکت از مهمترین اقدامات در سال جاری بوده است.
سولماز ادریسی در بیان اهداف و عملکرد این مدیریت در سال 1402 با اعلام مطلب فوق گفت: امسال همه توجه و برنامه ریزی‌های ما بر این مبنا قرار گرفت ابتدا روابط عمومی الکترونیک جایگزین روابط عمومی سنتی گردد و تعامل بین بخشی و درون سازمانی از یک سو، و ایجاد ارتباط بین سازمان های بالادستی و واحدهای تابعه شرکت از مهمترین اهداف برنامه های این مدیریت بوده است.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، با اشاره به اقدامات انجام شده اظهارداشت: گسترش و توسعه ارتباط با روابط عمومی‌های طرح‌های فولاد استانی، برگزاری نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی طرح‌ها با هدف هماهنگی و تعامل در برنامه‌ریزی یکسان و متمرکز از اهم اقدامات انجام شده است. همچنین عملکرد هشت روابط عمومی، بطور مداوم در طول سال رصد و ارزیابی شده و پس از جمع‌بندی عملکرد آن‌ها و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شرکت، بررسی نهایی عملکرد این واحدها توسط تیم داوری در اسفند ماه به پایان رسید که در این میان سه واحد بعنوان روابط عمومی برتر انتخاب شدند که پس از ماه مبارک رمضان طی مراسمی از آن‌ها تجلیل بعمل خواهد آمد.
سولماز ادریسی خاطرنشان ساخت: طراحی سایت جدید توسط مدیریت انفورماتیک شرکت، به روز رسانی پورتال داخلی، حضور در نمایشگاه‌های مهم فولادی، انتشار شش شماره نشریه فولاد توسعه بصورت کاغذی، انتشار مجله تمام الکترونیکی به صورت سه ماهه و شش ماهه اجرای همایش و نشست های متعدد از دیگر اقدامات انجام شده درسال جاری بوده اند.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، همچنین درخصوص تکمیل و نوسازی آرشیو سمعی و بصری که آثار فرهنگی و معنوی روابط عمومی هستند افزود: با توجه به قدمت این شرکت و وجود آرشیو بسیار غنی از عکس و فیلم مربوط به سال‌های بسیار دور و متنوع بودن این این اقلام مانند نوار کاست، فیلم های ویدئویی، سی‌دی و…. کار جداسازی، تفکیک و بازسازی آن‌ها که کار بسیار دشواری هم بود، انجام شد تا این سرمایه های فرهنگی و معنوی حفظ شود و از طرف دیگر با همکاری روابط عمومی‌های طرح های هفتگانه فولاد استانی، آرشیو عکس و فیلم این طرح ها نیز در روابط عمومی تکمیل شد که این خود یک اتفاق مهم برای حفظ و نگهداری بهینه از این سرمایه‌هاست.
نامبرده در راستای اجرای برنامه‌های تعاملی این مدیریت خاطرنشان ساخت: برگزاری جلسات هم اندیشی برای ارتقا جایگاه روابط عمومی با حضور فرمانداران و رئیس سازمان صمت استان، هماهنگی و تعامل با انجمن فولاد، اتاق بازرگانی و خانه صنعت، ارزیابی عملکرد روابط عمومی طرح‌ها و انتخاب روابط عمومی‌های برتر طرح‌های فولادی اهم اقدامات برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی و هم افزایی بیشتر بوده است.
سولماز ادریسی در خاتمه افزود: برای سال آینده در نظر داریم علاوه بر تداوم همین رویه، با تدوین برنامه سالانه و برنامه ریزی جامع برای تحول اساسی در ماموریت‌های روابط عمومی، فعال کردن دبیرخانه طرح جامع فولاد و تبیین جایگاه برند شرکت ملی فولاد ایران داشته باشیم.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران گفت: ضمن قدردانی از خدمات شایسته و همراهی مدیران و همکاران ارجمند درسال 1402 ، سلامتی، سعادتمندی و آرامش برای همه هم‌وطنان عزیز و خصوصاً همکاران گرامی‌مان آرزومندم. امیداورم سال نو آغاز پیشرفتهای درخور برای همه شما عزیزان باشد.

keyboard_arrow_up