با هدف تبیین و تعیین برنامه‌ها در سال 1403

نشست هم افزایی و بررسی اهداف واحدهای ” HSE “طرح های فولادی استانی برگزار شد

نخستین نشست هم افزایی و بررسی اهداف واحدهای ” HSE ” در سال 1403 در محل شرکت ملی فولاد ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، در ابتدای این نشست خانم فاطمه نعیمی مدیر واحد” HSE ” این شرکت، ضمن خوشامد به حضار اظهار داشت: طبق سنوات گذشته همیشه در اولین هفته‌های کاری و فعالیت رسمی، این نشست برای تبیین و بررسی اهداف سالیانه تشکیل می‌شود تا بتوانیم در خصوص اموری که باید در این سال انجام دهیم به یک خط مشی واحد برسیم.

مدیر واحد HSE شرکت ملی فولاد ایران همچنین افزود: با توجه به برنامه‌های اجرا شده درسال گذشته برای امسال نیز اهداف از پیش تعیین شده و ثابتی داریم که باید در دستور کار قرار بگیرند و بقیه امور نیز براساس نیازسنجی‌های انجام شده درخصوص پساب‌ها، پسماندها، ایمنی محیط کار، طرح های زیست محیطی، برنامه‌های آموزشی و… به مرحله اجرا در بیایند.

فاطمه نعیمی درخاتمه خاطرنشان ساخت: توجه به چالش های پیش رو، مشکلات طرح های فولادی استانی و تلاش برای رسیدن به یک خرد جمعی در ساماندهی امور، از اهداف این نشست تخصصی است.

بنابه این گزارش، سپس احمد احمدی معاون بهره‌برداری شرکت ملی فولاد ایران نیز ضمن خوشامد به حضار با تاکید بر برنامه‌ریزی واحد و شناسایی مشکلات و تعیین اهداف و راهکارها از سوی واحدهای HSE طرح های فولادی اظهارداشت: اهمیت و نقش واحدهای HSE درحفظ و بالابردن ضریب امنیت و ایمنی طرح های فولادی از اصلی ترین امور است. دقت و توجه مدیران HSE طرح‌های فولادی و سایر کارشناسان این واحدها می تواند جایگاه تخصصی شما را بعنوان مشاورانی امین نزد مدیریت‌ها و دست‌اندرکاران طرح‌ها ارتقا دهد.

معاون بهره برداری شرکت ملی فولاد ایران با ضروری دانستن تبیین برنامه‌های HSE در طرح‌های فولادی گفت: از آنجا که اهداف و وظایف شما نقش تعیین کننده‌ای در روند تولید و امور اجرایی طرح های فولادی دارد لذا باید طراحی و تعیین اهداف و استراتژی توام با کلان‌نگری در دستور کار همیشگی شما باشد که بتوانید ضمن حفظ جایگاه واحدی که دارید مجموعه‌تان را نیز به آرامش خاطر برسانید.

احمدی در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم خروجی این نشست که در واقع برنامه‌ریزی برای یکسال کاری می‌باشد با تعیین و اهداف و شناخت مشکلات و کمبودها به یک جمع‌بندی درهمه امور برسید تا مدیریت طرح ها بتوانند دستاوردهای شما را در برنامه‌ریزی سالانه لحاظ نمایند.

keyboard_arrow_up