در نخستین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی هفت طرح فولادی در سال 1403 مطرح شد

مس فروش: روابط عمومی ها خودشان را به ابزارهای تکنولوژیکی روز مجهز کنند

رئیس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران در نخستین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی و تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی هفت طرح فولادی درسال 1403 با بیان مطلب فوق گفت : روابط عمومی ها باید خودشان را به ابزارهای تکنولوژیکی روز مجهز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را به مخاطبین خود ارائه نمایند.

محمدرضا مس فروش با تاکید بر اینکه دنیا بسرعت در حال تغییرات تکنولوژیکی می باشد و این ابزارها می توانند باعث رشد و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشند، اظهارداشت: با آمدن هوش مصنوعی شماها باید قدرت تطبیق خود را با این ابزارها داشته باشید و با بالا بردن دانش فنی و علمی مورد نیاز مجموعه خود را تقویت نمایید تا بتوانید عملکرد و اقدامات انجام شده را در منظر عموم برجسته نمایید.

وی همچنین افزود: انتظارات مجموعه های مدیریتی از شما بر اساس یک اعتماد متقابل و دو سویه است و شما باید باهدفگذاری و برنامه‌ریزی مناسب، به اعتماد مدیریتی پاسخ شایسته بدهید.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران خاطرنشان ساخت: باید درهمه امور تعادل و روشن بینی نسبت به رخدادها و برخورد مناسب با آن ها در روابط عمومی‌ها وجود داشته باشد تا بتوانید تحلیل های مناسب از اوضاع و احوال را به مدیریت ها ارائه نمایید.

keyboard_arrow_up