در اولین جلسه کمیته راهبری درسال 1403 مطرح شد :

قبادی سامانی: تعریف مسئولیت های جدید متناسب با شعار سال در راستای اعتلای جایگاه شرکت ملی فولاد ایران

محمد قبادی سامانی مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با اشاره به اهمیت شعار سال مبنی بر ” جهش تولید با مشارکت مردم ”  اعلام کرد: باید برنامه‌های توسعه پایدار و مسئولیت های جدید متناسب و در راستای اعتلای جایگاه شرکت ملی فولاد ایران باشد.

قبادی سامانی در نخستین جلسه کمیته راهبری که با حضور معاونین و مدیران شرکت ملی فولاد ایران برگزار شد افزود:

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جهش تولید با مشارکت مردم باید جز اصول اصلی برنامه‌های توسعه شرکت ملی فولاد ایران باشد.

وی گفت: باید طرح های باقیمانده فولاد تا آخر سال به اتمام برسد. وی افزود کارهای بسیار با ارزشی انجام شده است ولی باید سعی بسیاری در جهت اتمام شایسته طرح های فولادی و به سرانجام نهایی رساندن آنها با توجه به توانمندی و پشتکار همکاران فولادی انجام گیرد.

قبادی سامانی گفت: توسعه پایدار و قانونی با قول حمایت ایمیدرو در دستور کار جدی شرکت ملی فولاد ایران است و طرح های پیشنهاد شده مورد استقبال خوب واقع شده است.

وی با اعلام این که طرح جامع فولاد با زحمات همکاران جز برنامه های مهم سال 1403 است گفت با مطالعه و ارتباطات اصولی کارهای ماندگاری در این زمینه می‌توان انجام داد.

در این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید، معاونین و مدیران هر کدام پیشنهادات و برنامه های سال 1403 را ارائه کرده و با تبادل نظر و گفت و گو با مدیر عامل و همکاران به غنی‌تر کردن برنامه خود پرداختند.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در پایان جلسه با مفید و کاربردی بودن پیشنهادات ارائه شده در راستای اعتلای جایگاه شرکت افزود این جلسات به صورت مرتب برگزار و به بررسی مراحل انجام موارد مصوب شده پرداخته خواهد شد.

keyboard_arrow_up