بازدید یک روزه مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران از دو مجتمع فولادی در میانه

مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران و هیات همراه از شرکت فولاد آذربایجان و مجتمع فولاد میانه بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی  شرکت ملی فولاد ایران ،  دکتر قبادی سامانی  ابتدا از واحد احیاء مستقیم میانه و پروژه در دست احداث فولادسازی این مجتمع بازدید کرد و در جریان اقدامات صورت گرفته و زمانبندی پیشرفت آن قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران پس از بازدید در جلسه ای با حضور دادستان و فرماندار به لزوم حل و فصل مشکل اخذ مجوزات استانی و نیز معارضان محلی و تاکید بر لزوم همکاری و مساعدت بیشتر مدیران استان تاکید کرد.

دکتر قبادی سامانی پس از این بازدید درجلسه ای باحضور پیمانکار و مشاور پروژه فولادسازی میانه شرکت نمود، در این جلسه گزارش های لازم ارایه گردید.

وی گفت: باتوجه به تاخیرهای صورت گرفته باید روند احداث، سرعت و پیشرفت پروژه با جدیت ادامه پیدا کند تا بزودی شاهد افتتاح و بهره برداری این واحد فولادسازی باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران پس از دریافت گزارش و بررسی مسایل مطرح شده خواستار ارائه پیشنهادهای اجرایی با پشتوانه علمی و فنی شد.

دکترقبادی سامانی گفت: ادامه پروژه توسعه SBQ منوط به اخذ مجوزات است، درغیر این صورت تصمیمات مقتضی در این زمینه غیر قابل اجتناب خواهد بود.

بنابه این گزارش، دکترقبادی سامانی با هیات همراه سپس با حضور در شرکت فولاد آذربایجان به بازدید خط تولید میلگرد این واحد پرداخت. پس از بازدید، در جلسه ای با حضور هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران فنی و اجرایی شرکت به استماع گزارش عظیمی مدیر عامل مجتمع فولاد آذربایجان پرداخت و در ادامه، مهدوی رئیس هیات مدیره این شرکت، به ذکر موانع و مشکلات پیش روی توسعه و در این راستا و حل این موانع پیشنهادات هیات مدیره را مطرح نمود  .

بنابه این گزارش مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران پس از بحث های کارشناسی با افراد حاضر در جلسه در خاتمه اظهارداشت: بنده بعنوان یک سرباز درخدمت این دو مجموعه هستم و همه تلاش خود را برای پیشرفت اهداف و اقدامات توسعه‌ای بکار خواهم گرفت.

keyboard_arrow_up