انعقاد قرارداد پروژه احداث خط نورد SBQ مجتمع فولاد میانه

قرارداد پروژه احداث خط نورد SBQ بین مجتمع فولاد میانه و شرکت تام ایران خودرو منعقد شد

به گزارش روابط عمومی، این قرارداد با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت تام ایران خودرو، رادفر مدیر مجتمع فولاد میانه، عظیمی مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان، هیأت اجرایی مجتمع فولاد میانه و همچنین جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی فولاد ایران به امضا رسید.
رادفر مدیر مجتمع فولاد میانه در این جلسه با ابراز خرسندی از امضای قرارداد، تاکید کرد که امیدواریم این پروژه در آینده نزدیک کلنگ زنی شده و کارهای اجرایی آن آغاز شود.
وی افزود: این پروژه با هدف افزایش سودآوری و ارزش آفرینی با تکمیل زنجیره فولاد و متناسب با ظرفیت تولید واحد فولادسازی مجتمع فولاد میانه و فولاد آذربایجان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه امروز گام بزرگی برداشته شد تصریح کرد: میانه شهری است که با توجه به داشتن زیر بناهای توسعه از جمله آب که از ضروریات واحدهای فولادیست و در شهرستان به وفور یافت می شود و پتانسیل‌های توسعه را دارا می‌باشد، ما می‌توانیم به واسطه ظرفیت بزرگ این شهرستان، در صنایع پایین دست فولاد کارهای زیادی انجام دهیم.
رادفر در پایان از مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، اعضای هیئت مدیره، کمسیون معاملات شرکت، هیئت اجرایی مجتمع فولاد میانه، حراست و همچنین مشاوران تارا طرح تقدیر و تشکر کرده و از مدیران قبلی مجتمع فولاد میانه آقایان عبدی و غلام‌زاده که در فرایند خریداری و تامین زمین برای اجرای این پروژه نقش داشتند تشکر نمودند.
در ادامه پیرمرادی مدیرعامل شرکت تام ایرانخودرو  با تشکر از حاضرین در جلسه و ابراز خرسندی از همکاری با مجتمع فولاد  میانه قول دادند به محض تحویل زمین پروژه از طرف مجتمع، کارهای اجرایی آن آغاز خواهد شد.
keyboard_arrow_up