مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران

همکاری های شرکت ملی فولاد ایران و مپنا باید توسعه یابد

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: توسعه مناسبات و همکاری های شرکت ملی فولاد ایران و مپنا به نفع طرفین و پیشبرد اهداف اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران است و این همکاری ها باید توسعه یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، قبادی سامانی مدیرعامل شرکت گفت : با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های فراوان برای گسترش مناسبات وهمکاری های شرکت ملی فولاد ایران و گروه مپنا، شاهد بهبود هرچه بیشتر روابط دو شرکت و تحولات مثبت درتعاملات وهمکای ها در سال جاری خواهیم بود .

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با تاکید بر استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود افزود، با برنامه ریزی دقیق و افزایش تعاملات گامی بلند در راه همکاری‌ها برخواهیم داشت .

در ادامه جلسه خجسته وهاب زاده رئیس هیات مدیره گروه مپنا با اشاره به روابط گروه مپنا و شرکت ملی فولاد ایران گفت: به عنوان دونهاد اقتصادی مهم در ایران و همچنین اعتلای منویات مقام معظم رهبری در امر اقتصادی تحولات مهمی در دهه های اخیر داشته است .

دراین جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران ، رئیس هیات مدیره گروه مپنا ،مدیرعامل شرکت مهام شرق وجمعی از مدیران برگزارشد به ارتقاء سطح تعاملات فی مابین تاکید گردید .

keyboard_arrow_up