با حضور مدیران منابع انسانی:

نخستین جلسه تخصصی کمیته منابع انسانی در شرکت ملی فولاد ایران برگزار شد

نخستین جلسه تخصصی کمیته منابع انسانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و جمعی از مدیران منابع انسانی شرکت ها و مجتمع های تابعه با حضور دکتر گودرزی مدیر منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی سازمان توسعه در شرکت ملی فولاد ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، فرهاد ابراهیم پوریان مدیر منابع انسانی شرکت ملی فولاد ایران در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیران حاضر خلاصه ای از تاریخچه شرکت ملی فولاد ایران و گزارشی از اقدامات انجام شده در چارچوب تدوین برنامه های استراتژیک شرکت و عملکرد منابع انسانی این شرکت در دو سال اخیر ارائه کرد.

وی در ادامه گزارش خود گفت: به منظور دستیابی به هدف اصلی توسعه منابع انسانی در قالب برنامه ریزی دقیق و آینده نگر در جهت تامین و ساماندهی وضعیت موجود نیروی انسانی با در نظر گرفتن بازنشستگی نیروی متخصص در پست های کلیدی و غیر قابل برون سپاری، ضرورت توسعه توانمندی فردی و آموزش نیروهای فعال باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: بدون نیروی کارآمد و متخصص و تامین نیاز منابع انسانی چشم انداز روشن و متعالی را نمی توان متصور شد.

در این جلسه که با حضور مدیران منابع انسانی زیر مجموعه ایمیدرو تشکیل شد ، یکایک مدیران به بیان دیدگاه ها و چالش ها و انتظارات خود پرداختند.

محمدرضا گودرزی مدیر منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی ایمیدرو پس از استماع گزارش های ارائه شده گفت: با برگزاری اولین جلسه کمیته منابع انسانی امید است این جلسات با ارائه دستور جلسه و با جدیت ادامه یابد.

وی گفت: موضوعات اساسی و مهم منابع انسانی در این جلسات ارائه و دنبال خواهد شد. گودرزی در ادامه گفت: هدف از تشکیل منسجم این جلسات به اشتراک گذاری تجربیات، تعیین استراتژی در حوزه منابع انسانی و بیان چالش ها و دغدغه ها با حفظ وحدت رویه می باشد.

وی در ادامه افزود: هدف ما این است با تلاش و جدیت تمامی مدیران این حوزه، منابع انسانی ایمیدرو به عنوان الگوی موفق در کل وزارت صمت مطرح شود.

در پایان، هوشنگ فرجی معاون مالی و توسعه منابع انسانی شرکت ملی فولاد ایران با تشکر از حضور معاون  مدیران در نخستین جلسه کمیته منابع انسانی گفت:

شناسایی اولویت بندی و ارائه راهکارهای اساسی و رفع چالش های منابع انسانی هدف اصلی تشکیل این کمیته می باشد که با برگزاری جلسات منسجم و پیگیری و جدیت به هدف خود نائل خواهد شد.

keyboard_arrow_up